You are here
Home > Reklama i Marketing > Skuteczna reklama w internecie

Skuteczna reklama w internecie

google adwords

Smartphone to dziś nieodłączny towarzysz, a internet jest podstawowym źródłem informacji. Marketing internetowy jest jednym z podstawowych narzędzi w reklamie, jeśli już nie najważniejszym. Największym pośrednikiem w tej branży jest Google AdWords. Zarówno dla reklamodawców jak dla właścicieli „powierzchni” reklamowej pośrednicy są dużym ułatwieniem.

Umieszczenie w swojej witrynie przestrzeni zarządzanej z zewnątrz eliminuje konieczność poszukiwania chętnych na reklamę, rozliczania się z nimi, a także wiele innych trudności. To co jednak naprawdę decyduje o sukcesie tego modelu, to wyjątkowa atrakcyjność dla reklamodawców. Kampanie AdWords pozwalają pojawić się na wielu różnych witrynach, jednocześnie filtrując użytkowników w taki sposób, że treści trafiają tylko do określonych grup. Takie profilowanie pozwala znacząco zwiększyć skuteczność zarówno w odniesieniu do nakładów finansowych, jak i w ogólnych liczbach. Większa liczba punktów styczności z klientami za mniejszą cenę to największa zaleta Google AdWords. Jednocześnie, w połączeniu z narzędziami analitycznymi pozwala na precyzyjną ocenę skuteczności kampanii. Precyzyjny wybór grupy docelowej umożliwia bliższe poznanie klienta, a nawet przeprowadzenie pewnego rodzaju testów A/B.

Warto wspomnieć też o dostępności tego rozwiązania, które jest na tyle intuicyjne, że mogą z niego korzystać użytkownicy o różnym poziomie wiedzy. Dzięki temu kampanie AdWords mogą być prowadzone zarówno przez zespoły ekspertów dla dużych korporacji, jak i przez właścicieli mikroprzedsiębiorstw.

Dodaj komentarz

Top