You are here
Home > Biznes i Finanse > Rozwój dzięki fotografii biznesowej

Rozwój dzięki fotografii biznesowej

Fotografia korporacyjna jest bardzo niedocenioną częścią komunikacji PR’owej i marketingowej. Wystarczy chwila na przeszukanie sieci lub prasy, aby znaleźć zdjęcia osób zarządzających ogromnymi firmami, które są zrobione w sposób szybki, niechlujny i bez pomysłu. Niestety, nawet gdy zdjęcia są poprawne pod względem technicznym, to większość z nich robionych jest na tzw. „jedno kopyto”, a przyjmowane pozy przez osoby fotografowane są nienaturalne i sztywne. Nieciekawym efektem jest także załączanie notek biograficznych zdjęć żywcem skopiowanych z dowodu osobistego.

Fotografia biznesowa skierowana jest przede wszystkim do firm, w których prezencja i wygląd liderów, jak również pracowników ma ogromny wpływ na wizerunek firmy na rynku. Są to przede wszystkim podmioty świadczące usługi w takich branżach jak: m.in. kancelarie prawnicze, radcy prawni, banki, domy maklerskie, doradztwo finansowe itp.

Koszt sesji korporacyjnej uzależniony jest od różnych czynników. Podstawowy czynnik to wielkość korporacji oraz ilość zdjęć, które będą wykonane każdej z osób. Im większa jest ilość osób, tym bardziej zmniejsza się średni koszt na osobę, przy czym większa ilość fotografii każdej osoby przyczynia się do jego wzrostu. Mowa o ilość zdjęć, które klient wyznaczy do końcowej obróbki i wykorzystania.

Podczas sesji powstaje średnio od kilkunastu do nawet kilkuset zdjęć każdej osoby, po czym wybierane są tylko najciekawsze i najlepsze. Zaznaczyć warto, że innej cenie podlegają zdjęcia grupowe lub zdjęcia aranżowane, bądź plenerowe. Wszystkie koszty ustala się indywidualnie z fotografem.

Dodaj komentarz

Top