You are here
Home > Reklama i Marketing > Marketing za kamerą

Marketing za kamerą

marketing kamera czyli filmy reklamowe

Nic tak nie działa na wyobraźnię człowieka, jak moment uchwycony w obiektywie kamery, przedstawiający konkretną scenkę z życia wziętą. Nie zniechęca nas fakt, że tak naprawdę obserwujemy własną rzeczywistością widzianą jedynie pod innym kątem, chodzi o to, że jest to takie znajome. A skoro robią to inni, to i dlaczego nie ma być prawdziwe albo dlaczego ja też nie mam spróbować?

Dzisiejsze filmy reklamowe stawiają na realizm, czego przykładem mogą być filmy reklamowe od: http://grandfox.pl/filmy-reklamowe/ – Studia Grandfox Kraków. Opowiadają krótkie historie, zapraszają do poznania zwyczajów domowników z przeciętnego domu, oferują wgląd w badania ekspertów, stojących za ulepszaniem technologii ułatwiających nam życie. Widząc to, czujemy się pewniej, ponieważ nie tylko nam zależy na zdrowiu czy wygodzie.

Głównym problemem, jakie starają się rozwiązać filmy promocyjne, jest przekonanie konsumentów, że ich pragnienia są zrozumiałe i podzielane przez szerze grono użytkowników niż im się do tej pory wydawało. Zachęcenie ich po sięgnięcie po produkt lub usługę spełniające te potrzeby.

Nieco innym rodzajem reklamy zajmują się filmy korporacyjne. Ich zadaniem jest przedstawienie ludziom kulis życia specjalistów. Przedstawienie ich jako ludzi z krwi i kości, który nie siedzą osiem godzin przed ekranem komputera, żeby usprawnić odkurzacz, a testują go w niebagatelny sposób, pozorując naturalne uszkodzenia, na jakie wystawiany jest domowy sprzęt AGD. Pokazują, że eksperci nie są ludźmi oderwanymi od rzeczywistości, którzy nie rozumieją potrzeb klientów, a fachowcami, którzy rozumieją je doskonale.

Dodaj komentarz

Top