
Nowoczesne firmy wymyślają coraz to nowe sposoby na rozreklamowanie swojego przedsiębiorstwa. Promowanie produktu czy usługi w większości przypadków odbywa się obecnie przez Internet. Coraz mniejsze znaczenie zaczyna odgrywać telewizja, prasa oraz radio. Marketing internetowy to dziś branża najważniejsza, rozwijająca się w bardzo szybkim tempie.
Przeróżne firmy prowadzą swoje strony internetowe, nierzadko także sklepy on-line, poprzez które sprzedają swoje produkty poza sklepami stacjonarnym. Przedsiębiorstwa reklamują się za pomocą Internetu przy użyciu bannerów czy reklam, umieszczanych na forach tematycznych oraz innych stronach internetowych. Wydaje się, że reklama tradycyjna, poza Internetem, straciła dziś na znaczeniu. Właśnie dlatego należy zaskoczyć nieco klienta, przyzwyczajonego do najpopularniejszych form promocji. Warto pamiętać o tradycyjnych formach reklamy. Przykładem mogą być papierowe ulotki. Klient może taką ulotkę wszędzie ze sobą zabrać. Dzięki temu nie musi wynotowywać adresu ze strony internetowej, aby trafić np. we właściwe miejsce. Mając ulotkę w kieszeni bez problemu trafi do celu, a my zdobędziemy potencjalnego klienta.
Nie można też zapomnieć o rozpieszczaniu klientów. Świetnym sposobem na to będą na przykład słodycze reklamowe. Który klient nie poczęstował by się pysznym smakołykiem w trakcie wizyty w sklepie. Dzięki temu firma będzie mu się dobrze kojarzyła. Warto pamiętać o tym, że dużo lepszym pomysłem będą cukierki owinięte w papierek z logiem lub nazwą naszej firmy. Te istotne informacje powinny kojarzyć się klientowi ze słodką chwilą, kiedy jadł cukierka.
Słodycze reklamowe kojarzone są z reguły z cukierkami. Najczęściej spotyka się krówki reklamowe (np. sklep-krowki.com), ale można zainwestować w różne rodzaje cukierków, aby każdy klient mógł wybrać to, co najbardziej lubi.
Fot. sklep-krowki.com